Anderson Silva a jelek szerint nem csak a ketrecben profi. Az UFC világbajnok az üzleti életben is sikerekre tör.
Annak ellenére, hogy Anderson Silva pillanatnyilag az MMA egyik legsikeresebb harcosa, már a ketrecharc utáni időszakra is gondol. A középsúlyú világbajnoki címét
szombaton Vitor Belfort ellen megvédő brazil fighter jó taktikát választott szülőhazájában csökkenő népszerűségének visszaállítására.
Silva az üzleti életben is nyerésre áll
Silva a napokban szerződést kötött a "9ine" sportmarketing céggel, amely a háromszor is a FIFA év játékosának választott Ronaldo – Marcos Buaiz üzletemberrel és a Londoni székhelyű WPP reklámcéggel közös – üzleti vállakozása.
A tavaly márciusban Sao Pauloban és Londonban is irodát nyitó, dinamikusan fejlődő cég és Silva megállapodásának értelmében a 9ine szponzori ajánlatokat és egyéb fejlesztési lehetőségeket kutat fel a ketrecharcoshoz kötődő "The Spider" nevű sportmárka számára.
Amellett, hogy Silva immár Ronaldo cégének portfólióját erősíti, a ketrecharcos a világ egyik vezető férfi-kozmetikum gyártójával, a Bozzano-val is kötött egy több, mint 100.000 dollár értékű reklámszerződést. A jövőben tehát ne jedjünk meg, ha a parfüm csomagolásáról egy pók fog ránk sandítani!
Comments
comments